mandag 14. september 2009

PIFFA OPP PUFFEN?

Denne puffen har jeg lagt ut bilde av tidligere, men har ikke surret meg rundt og fått gjort noe særlig med den før nå. På dette bildet ser jo puffen ordentlig staselig ut. Men den hadde en stor, ekkel flekk midt på der hvor rompa skulle plasseres! Slike flekker er jeg mildt sagt hysterisk mot. Derfor måtte den vekk. Siden jeg synes fargen var så herlig, putta jeg trekket i vaskemaskina. For å være sikker på at den ekle flekken ble borte, vaska jeg det på 60 grader. Hva skjer da? Jo, den krymper selvfølgelig. Da satt jeg igjen med et altfor lite trekk og null motivasjon til å fortsette.
Før i dag! Puffen ble helt annerledes enn hva jeg i utgangspunktet hadde tenkt, men den passer veldig godt i kroken her. Enkel i form og nøytral i farge, så blir vi ikke så lett lei.

4 kommentarer:

  1. Så synd med det fine blå stoffet da, men erstatningen ble jo knallfin:)

    SvarSlett
  2. Kjempefin!!! Så flink du er. Her tar også ting lang tid veldig ofte...

    SvarSlett