onsdag 27. januar 2010

KONKURRANSE!

I annledning nyåpning av butikken min på epla.no vil jeg arrangere en liten konkurranse. Samtidig får jeg også gjort litt stas på dere som jevnlig er innom her. Premien er bambismykket som er vist på bildet over.

Regler er som følger:
- 1 lodd for å legge igjen kommentar til dette innlegget (skriv da hvor mange lodd du tar)
- 1 lodd for å linke til konkurransen fra din blogg (bruk gjerne bildet over her da).
- 1 lodd for å legge deg til som følger av bloggen min.

Konkurransen varer til 3. februar, så det er bare å sette i gang! De som ikke har blogg kan også selvfølgelig være med.

39 kommentarer:

  1. Jeg er med! tar 3 (?? er følger fra før..) lodd! :)
    iler tilbake til meg selv for å linke hit, for det smykket var stilig! :D

    *klem idun*

    SvarSlett
  2. Hei på deg! Så spennende med nyåpnet nettbutikk og konkurranse! Du lager veldig mye fint. Jeg tar tre lodd jeg. Ha en herlig dag!

    SvarSlett
  3. Grattis med ny nettbutikk! Jeg tar 2 lodd jeg:) legger meg til som følger, følger deg jo uansett..

    Ha en fin dag

    SvarSlett
  4. Tar to lodd, ettersom jeg ikke har blogg :)

    henrietteh@gmail.com

    SvarSlett
  5. to lodd :)
    http://kathrinef.blogg.no/?c=1264609496

    SvarSlett
  6. Jeg tar tre lodd! Har lagt meg til som følger, skrevet innlegg og denne kommentaren.

    SvarSlett
  7. Jeg tar gjerne tre lodd, siklet etter et sånt smykke når jeg var i Trondheim i jula men dessverre rakk ikke det ikke-eksisterende budsjettet til.. Ikke noe vits med budsjett når man ikke har no penger ;)

    SvarSlett
  8. Jeg har tre lodd:)

    http://freakwithshoes.ipublish.no/bambismykke

    SvarSlett
  9. Åhh så morro med nyåpnet butikk, du lager jo så utrolig mye flott så det var bra....
    klart jeg er med på det, 3 lodd takk
    klem victoria

    SvarSlett
  10. jeg tar to, lodd altså. Smykket var kjempesøtt :D

    SvarSlett
  11. Camilla cpret@live.no27. januar 2010 kl. 23:14

    1 lodd takk. Kjempe fint smykke! :D

    SvarSlett
  12. GRATULERER med nettbutikk!
    Jeg vil veldig gjerne være med i trekningen og tar 2 lodd!

    SvarSlett
  13. 3 lodd til meg:)
    Likte det bambismykket veldig godt, og sovemaskene på nettbutikken var også veldig artige!

    SvarSlett
  14. To lodd takk, en for kommentar og en for å følge bloggen:)

    SvarSlett
  15. Grattis med flott nettbutikk:)Falt for bambi og muffinsene! Jeg tar gjerne 3 lodd og skal bestille noen smykker av deg snart....Har lagt deg til på bloggen min!

    SvarSlett
  16. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  17. Gratulerer med den nye butikken! Jeg tar gjerne 3 lodd og håper at jeg vinner!

    SvarSlett
  18. To lodd, værsåsnill (:La deg til på bloglovin:)
    Jeg har jo ingen blogg!

    mona_aagedal@yahoo.no

    SvarSlett
  19. Lykke til med den nye butikken, den var veldig flott. Likte sovemaskene.
    Jeg tar tre lodd :)

    SvarSlett
  20. 2 lodd til meg takk, har ikke blogspot så det blir litt vanskelig å være "følger", men har deg på bloglovin - og det må vel være godt for noe? ;) Smykket ditt var jo bare fantastisk!

    SvarSlett
  21. 2 lodd på meg har lagt deg til som følger på bloglovin og her er komentaren min:-)
    Gratulerer med åpning på epla

    SvarSlett
  22. Så kjekt å havne mitt oppi en konkurranse da, - spennende! Har lagt oss til som følger. Det blir 3 lodd på oss, tvi,tvi..

    SvarSlett
  23. Litt vanskleig å få 3 lodd, siden jeg ikke har en egen blogg, men jeg kan jo prøve meg på to:)Da får jeg et lodd for denne kommentaren og et lodd, fordi jeg allerede følger bloggen din. Jeg MÅ jo følge bloggen din! Du er jo Kristine! :D

    SvarSlett
  24. vil gjerne være med :)
    et lodd på meg!

    SvarSlett
  25. Hei!

    Jeg tar gjerne 2 lodd.

    Fin blogg:)

    Klem Pink Lady

    SvarSlett
  26. Jeg tar 2 lodd og krysser fingrene for at jeg blir den heldige vinner :)
    Lykke til med butikken!

    SvarSlett
  27. Så fin blogg du har!!! Følger deg gjerne videre!!
    Ha ei fin uke!
    Hilsen Ruth

    SvarSlett
  28. Jeg tar 1 lodd :D
    Takk for sist forresten, var kjempekos!
    stor klem

    liekr bloggen din ;)

    SvarSlett
  29. Hei!
    Frk. Maya nevnte bloggen din i sitt siste innlegg, så da måtte jeg inn og kikke... Det er så morsomt å oppdage nye fine blogger, og denne ble sporenstreks lagt på lista mi! :)
    En konkurranse dukka også opp, så jeg slenger meg med sånn i siste liten. To lodd, takk :)

    SvarSlett
  30. Så fin blogg du har:) Og så mye fint du lager! Jeg vil veldig gjerne være med i konkurransen, og følge bloggen, så jeg tar altså 2 lodd.
    Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  31. Jeg vil gjerne være med og tar TO lodd!

    Klem LahrA

    SvarSlett
  32. jeg tar 3 lodd i siste liten:) mye fint på bloggen din og i butikkene. Artig at det har kommet til mercur senteret også:)

    SvarSlett