mandag 3. januar 2011

MED DETTE INNLEGGET...

...vil jeg gjerne takke alle dere fine mennesker som både har handlet hos meg og er innom denne bloggen. Jeg er så takknemlig for at noen liker det jeg gjør, og uten dere hadde jeg ikke kunnet holde på med hobbyen min på det nivået jeg har gjort det siste året. Da jeg var så heldig å få være med på Pryd-gjengen sitt prosjekt på Mercur i November i fjor trodde jeg det bare kom til å vare et par måneder. Det viste seg at det skulle vare mye lengre. Det har vært et helt fantastisk år for meg, og jeg har opplevd uendelig mye fint. Men nå må jeg dessverre takke for meg. Pryd Pop-up ligger fortsatt på Mercursenteret, så dere må bare fortsette å stikke innom. Jeg hører også rykter om at det er kommet til noen nye designere. Det er spennende!

Denne bloggen vil fortsatt fungere som inspirasjon. Mest for meg. Men jeg håper noen av dere fortsatt vil stikke innom av og til, selv om jeg foreløpig slutter med produksjon og salg. Nå skal jeg tenke over hva jeg vil fremover, og prøve å ”finne meg sjæl”

Godt nytt år!

4 kommentarer:

  1. Åh,håper du kommer snart tilbake!
    Jeg elsker både bambier,cupcakes & sovemaskene dine :D!
    Du kan form,farge og har that little extra something...

    Lykke til videre
    & ønsker deg et flott 2011!

    SvarSlett
  2. Savner deg vennen... Sjekker bloggen nesten hver dag med håp at et nytt innlegg skal vente for meg å lese det.... Håper at du har det bra! Stor koseklem fra meg... :0)

    SvarSlett